Novosti

Google predstavio reCAPTCHA v3

Google je nedavno predstavio najnoviju verziju reCAPTCHA sistema za prepoznavanje botova i neželjenog online saobraćaja, za koji tvrde da će svoj posao obavljati bez da od korisnika zahteva bilo kakvu interakciju. Naime, za razliku od svojih prethodnika, koji su zahtevali da korisnik prepisuje tekst sa mutnih i iskrivljenih slika, odnosno da klikće na tipku "I’m not a robot", reCAPTCHA v3 menja ceo sistem iz korena. Konkretno, Google-ov novi API u pozadini web stranica vrti adaptivnu analizu rizika, koja ocenjuje ponašanje posetilaca sa ocenama od 0,1 do 1. Uz pomoć ovih ocena, koje mogu ...

Više

Twitter vraća hronološki redosled prikaza objava

Pre nekoliko godina većina društvenih mreža imala je hronološki prikaz objava, gde su se najnovije objave prikazivale na vrhu, a kako smo išli prema dole u aplikaciji pojavljivale su se sve starije objave. Ali, s vremenom su društvene mreže uvidele da to nije optimalno jer se korisnicima prikazuje sadržaj koji možda bi hteli da vide na vrhu. Drugi veliki problem i zapravo vrlo verovatno odlučujući za promene koje su uveli bila je nemogućnost uticanja na redosled objava i favorizovanje određenih objava. Sada kada neke objave mogu favorizovati, a nekim smanjiti prirodni doseg, brendovi su ...

Više

Gmail ima 1,5 milijardu aktivnih korisnika

Gmail, najpopularniji e-mail servis ikad, trenutno broji 1,5 milijardu otvorenih naloga, objavio je Google. S obzirom da na svetu ovom trenutno brojimo oko 7,5 milijardi ljudi, ispada da svaki peti stanovnik ima otvoren Gmail nalog. To, naravno, nije slučaj jer mnogi imaju više različitih naloga, ali kako god okrenemo, brojka je impozantna. Gmail je startao 2004. godine kao eksperimentalni Google-ov projekat. Sve do 2009. radio je kao beta, a za korišćenje vam je trebala pozivnica postojećeg Gmail korisnika. 2012. godine Gmail je brojao 425 miliona korisnika, a 2015. 900 miliona, od čega ...

Više

Google najavio više integracija sa eksternim servisima za Gmail

Gmail je postao podrazumevani servis za elektronsku poštu kod mnogih korisnika, ali postoje i oni koji preferiraju druge kompanije i njihove servise kako bi zadovoljili svoje potrebe. Na primer, neki korisnici preferiraju Dropbox umesto Google Drive-a i slično. Zbog ovoga je Google predstavio Dropbox integraciju sa Gmail-om u prošlosti, a dobra vest je da ukoliko ste G Suite korisnik, Google je sada najavio dodatnu integraciju Gmaila sa eksternim servisima, uključujući i Dropbox. Ove integracije uključuju Box, gde dodatak za Gmail omogućava korisnicima da brzo prikače fajlove ...

Više

Facebook želi preuzimanjem da dođe do bolje bezbednsti svoje mreže

Facebook je ove godine imao nekoliko skandala sa curenjem i krađama privatnih podataka pa im je, osim bezbednosti same društvene mreže, značajno ugrožena i reputacija. Privatni podaci koji su u principu osnova svake društvene mreže na Facebook-u nisu sasvim sigurni, ili tako barem misli većina ljudi, pa to ima značajne implikacije za poslovanje cele kompanije. Stoga je Mark Zuckerberg odlučio da će taj problem reši onako kako milijarderi to često pokušavaju – novcem. Facebook je, prema navodima izvora portala The Information, trenutno u potrazi za potencijalnom akvizicijom u područiju ...

Više

DuckDuckGo na 30 miliona pretraživanja dnevno

Alternativni pretraživač DuckDuckGo koji se hvali naglaskom na privatnost korisnika sada svakog dana beleži 30 miliona pretraživanja. Reč je o povećanju broja dnevnih pretraživanja putem te pretrage od 50% u manje od godinu dana. Ista pretraga je brojku od 10 miliona pretraživanja dnevno dosegla pre tri godine, a brojku od 20 miliona pretraživanja pre manje od godinu dana. DuckDuckGo je osnovan prije nekih 10 godina i svoju reputaciju gradi na činjenici da ne prati korisnike već samo ključne reči koje se unose u pretragu, a spomenute ključne reč potom se koriste za prodaju oglašivačkog prostora. ...

Više

Firefox i Edge će podržati Google-ov format slike WebP

Google je novi format slikovnih datoteka namenjen korištenju na internetu, WebP, predstavio još pre osam godina. Namera ovog formata je da unutar jednog jedinstvenog okvira obuhvati najbolje od sveta JPEG-a, GIF-a i PNG-a, te zameni sva tri formata. Google je do WebP formata došao kroz razvoj video formata VP8, a pokazalo se da on svojim načinom kompresije može smanjiti veličinu datoteka za 45% u odnosu na PNG te čak 65% u odnosu na animirani GIF format. Do sada su podršku za WebP od značajnijih igrača na tržištu browsera imali Google Chrome i Opera, a Microsoft ju je u svoj Edge dodao sa najnovijom ...

Više

Google+ odlazi u istoriju

Društvena mreža Google+ nije nikako uspela da osvoji korisnike i ozbiljnije postane konkurentna Facebook-u, a nedavno otkriveni bug sa curenjem podataka koji je privatne podatke stotina hiljada korisnika izložio javnosti sigurno joj nije pomogao. Google je stoga odlučio da ugasi Google+ za korisnike i napokon priznao da njegova društvena mreža nije doživela veće prihvatanje od strane korisnika kao što se očekivalo. Između ostaloga, Google je izjavio da 90% Google plus sesija u proseku traje manje od 5 sekundi, što znači da se korisnici na toj društvenoj mreži zadržavaju tek toliko da ...

Više

Reklame prilagođene telefonima stižu na YouTube

Google radi na određenim modifikacijama koje se tiču oglašivačkog sadržaja koje se prikazuje na poznatom YouTube servisu. Najvažnija novost tiče se oglašivačkog sadržaja koji se prikazuje na mobilnim uređajima, on će biti posebno prilagođen takvoj vrsti uređaja te će biti omogućen uspravan prikaz oglasa. Reč je o rešenju koje je već postoji na aplikacijama kao što su Snapchat i Instagram i omogućava puno iskorišćavanje ekrana modernih pametnih telefona. Novi uspravni oglašivački sadržaj zauzimaće oko 75% ekrana mobilnih uređaja, dok se tapkanjem po ekranu oglašivački sadržaj proširuje ...

Više

Šta Srbi najčešće kupuju preko interneta?

Građani Srbije putem internet najčešće kupuju odeću i sportsku opremu, pokazuje godišnje istraživanje Republičkog zavoda za statistiku. Čak 55 odsto učesnika istraživanja u proteklih 12 meseci kupovalo je upravo ove proizvode.

Više
  • 1
  • 2

Na našoj web stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Pored toga kolačiće koristimo i u analitičke svrhe jer želimo da poboljšamo i nadogradimo našu web stranicu. Kolačići nam takođe pomažu da pripremimo relevantne sadržaje i reklamne poruke za Vas. Možete pročitati više o kolačićima na web lokaciji „O kolačićima“. Ukoliko se slažete sa upotrebom kolačića na sajtu molimo Vas da potvrdite ovo.

 

Više o upotrebi kolačića

Upotreba kolačića na web sajtu www.pyxis.rs

Šta su kolačići (cookies)?

Kolačići su mali fajlovi koji se odnose na rad web sajtova, najčešće kako bi se korisničko iskustvo učinilo boljim.

Kolačić obično sadrži niz slova i brojeva koji se učitavaju na računaru korisnika kada posećuju određenu web lokaciju. Svaki put kada je ponovo posetite, web stranica će dobiti informacije o kolačiću koji je bio učitan i identifikovao korisnika.

Pored poboljšanja korisničkog iskustva, njihova svrha je višestruka. Kolačići se takođe mogu koristiti za analizu ponašanja ili identifikacije korisnika. Zbog toga se razlikuju različite vrste kolačića.
 

Vrste kolačića koje koristimo na našoj web stranici

Kolačići koje koristimo na ovoj stranici prate smernice:

1. Hitno potrebni kolačići

Takvi kolačići omogućavaju korišćenje osnovnih komponenti za pravilno funkcionisanje web stranice. Bez ovih kolačića, sadržaj koji koristite na ovom web sajtu ne radi pravilno (npr. Najava, proces kupovine, bezbednost ...).

2. Iskustveni kolačići

Takvi kolačići prikupljaju podatke o tome kako se korisnici ponašaju na web sajtu u cilju poboljšanjavanja komponenti web sajta (npr. koji delovi (stranice) web sajta su najčešće posećeni ...). Ovi kolačići ne prikupljaju informacije pomoću kojih bismo mogli identifikovati korisnika.

3. Funkcionalni kolačići

Takvi kolačići omogućavaju dase web sajt "seti" nekih podešavanja i izbora (korisničko ime, jezika, regiona, ...) i obezbedi napredne, personalizovane funkcije. Ovi kolačići mogu Vam omogućiti da pratite svoje kampanje na web lokaciji.

4. Oglasni ili ciljani kolačići

Takvi kolačići se obično koristi za reklamiranje i socijalne mreže (trećim licima) kako bismo Vam pokazali više ciljanih reklama, ograničavajući ponavljanje ili meri efikasnost reklamnih kampanja. Ovi kolačići mogu omogućiti praćenje Vaših online aktivnosti.

Upravljanje kolačićima

Sami odlučujete o upotrebi kolačića. Uvek možete ukloniti kolačiće kako biste uklonili svoju vidljivost na mreži. Takođe, konfigurišite većinu pregledača tako da ne prihvataju kolačiće

Za informacije o mogućnostima pojedinačnih pretraživača, predlažemo da pogledate podešavanja.

Upravnik kolačićima

Pyxis Web Design Studio Kragujevac