Online analiza

Analiza online posetilaca

Nije dovoljno samo plasirati neki sadržaj na Internet. Vrlo je važno analizirati ostvarene rezultate sprovedene kampanje. Tako ćemo znati šta treba poboljšati, a šta forsirati i naredni put. Samo ovakvim pristupom možete doći do novih kupaca/klijenata i povećati prodaju.

Savremene web tehnologije pružaju izvrsne mogućnosti za analizu korisnika Interneta i uvid u njihove navike, sklonosti i ponašanja. Kroz online analitiku možete lakše upoznavati svoje klijente, brže i jeftinije nego putem drugih kanala.

Online analiza Vam omogućava da saznate:

  • koji su Vaši klijenti,
  • odakle dolaze,
  • što ih zanima,
  • kako se ponašaju na Vašem web sajtu.


Takođete, možete saznati i:

  • koji su kupci lojalni i kako kupuju,
  • koji nisu tako česti korisnici i zašto ne kupuju stalno,
  • uticaj na društvenim mrežama,
  • korisničko iskustvo,
  • napredne upoređivanja i analize.

Metode analiza i paketa

Prikaz i analiza na Web-u omogućavaju različite alate (AWStats, Google Analytics, Webtrends...) kojima se lako pristupa, kako do jednostavnih podataka tako i do neke složenije analize.

Analiza omogućava da se prate promene u nekom intervalu (dnevno, mesečno... ), da se prate trendovi i da posetioci uvek budu obavešteni o novinama u realnom vremenu.

Pravilna interpretacija podataka i optimizacija događaja na sajtu ili online prodavnici zahteva dobro poznavanje analitičkih alata i varijabli, kao i odgovarajuće integracije sa indikatorima i ciljevima kompanije.

Analiza se može obavljati:

  • jednokratno
  • periodično.

Za dodatne informacije i pitanja obratite nam se na e-mail, telefonom ili putem kontakt forme.

Zatraži ponudu!